onsdag 15 december 2010

Jag va heeeeelt övertygad om att komma i tid :S

I går så va det dags för mig (Erika) att hålla min andra föreläsning. Denna gång på ett styrelsemöte i Norrköping på Vrinnevisjukhuset. Jag va inne i stan i god tid... ville ju INTE bli sen och tänkte att jag skulle skicka iväg min klocka på lite servise samtidigt. Va i gooood tid och passade även på att strosa runt lite på köpcentrumet. När jag hade 45 minuter kvar rullade jag iväg från parkeringen... detta trodde alltså att jag tagit till marginal... Det hade jag försig... OM jag inte varit så lost i Norrköping och åkte fel 3 gånger :S ...suck... trillade in på styrelsemötet 10 minuter försent och fick skämmas :( ... INTE OKEJ! Jag va heeeeeeelt övertygad om att komma i tid :S ...men de verkade vara glada över att jag hittat dit... och det verkade i alla fall nöjda med det jag hade att berätta. Det va skoj att än en gång sprida budskapet om vikten av internationell solidaritet och vad Kommunal lyckats med i Kenya :) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar